כניסה לאפליקציה מחשבה פיננסית   |   077-7858700

רו"ח בתל אביב

פתחת עסק ואתה צריך ליווי תוכנית עיסקית: הלוואות מהמדינה, ניהול תזרים, גיוס עובדים...
מסלול עסקים בהקמה מיועד בשבילך, ניהול נכון להצלחה מירבית! קבע פגישת ניתוח עסקי מקיף:

רו"ח בתל אביב

עומדים בפני הקמתו של עסק חדש? מנהלים עוסק פטור, מורשה או חברה בע"מ? רוצים ליהנות משירותי רו"ח בתל אביב? זה הזמן לתת למומחים של משרד רואי החשבון- ניסים חמאוי, לרוץ בשבילך!

שירותי ראיית חשבון מקצועיים – למה זה כל כך חשוב?

על פי חוק, כל עסק במדינת ישראל מחויב ברמת דיווח שוטפת לרשויות המס בכל הקשור להכנסותיו והוצאותיו במסגרת הפעילות השוטפת של בית העסק. חובה זו מוטלת על כלל העסקים והעוסקים במדינת ישראל, לרבות, עוסק פטור ומורשה, חברות בע"מ ועמותות רשומות. בנוסף תוכלו לקבל שירות של ייעוץ פיננסי שיעזור לכם לתכנן ולבנות את התוכנית הפיננסית שלכם בצורה נכונה

משרד רואי החשבון- ניסים חמאוי, הינו משרד רואה חשבון בתל אביב, המעמיד מגוון נרחב של שירותי ראיית חשבון לכל בעלי העסקים, מכל מקום בארץ ובכל סדר גודל, החל מעוסקים פטורים, דרך עוסקים מורשים, עצמאיים או פרילנסרים ועד לחברות בע"מ, תאגידים ועמותות.

בין יתר השירותים המוענקים לכם על ידי משרד רואי החשבון- ניסים חמאוי תמצאו:

שירותי הקמה ופתיחת עסקים חדשים מול הרשויות- שירות זה מיועד ליזמים ובעלי עסקים המעוניינים להקים עסק חדש. במסגרת שירות זה אנו נפתח עבורכם את כל התיקים הנדרשים בחוק ברשויות המס, לרבות, מס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי. במסגרת שירות זה תוכלו ליהנות גם משירותי ייעוץ, הדרכה והכוונה לניהול תקין ונכון בכל הקשור להתנהלות השוטפת מול מוסדות אלה.

הגשת דו"חות חודשיים, דו- חודשיים ושנתיים לרשויות המס- במסגרת שירות זה, אנחנו ב-"ניסים חמאוי", רו"ח בתל אביב, מאפשרים לכם ליהנות משירות בירוקרטיה ברמה השוטפת במסגרת הגשת דוחות מע"מ, תשלומי מקדמות מס, תשלומי ביטוח לאומי והכנת דוחות שנתיים לצרכי מיסוי.

טיפול בהצהרות הון- על פי חוק, כל בעל עסק במדינת ישראל מחויב להגיש הצהרת הון אחת למספר שנים, וזאת על פי דרישת רשויות מס הכנסה. הגשת הצהרת הון הינו הליך המחייב אתכם להסתייע בשירותים מקצועיים של רו"ח מקצועי ומיומן, וזאת מכיוון שהצהרה לא מדויקת על הנכסים והכספים העומדים לרשותכם עלולה בחלק מהמקרים להוביל להטלת קנסות ודרישה לתשלומי מס בגין כספים על הכנסות שלא דווחו בזמן או כראוי.

ייצוג מקצועי בפני רשויות המס והביטוח הלאומי- לאורך שונת פעילותו של כל עסק, נאלץ בעל העסק להתמודד מעת לעת עם דרישות כאלו ואחרות של רשויות המס. אנחנו במשרד רואי החשבון- ניסים חמאוי, רו"ח בתל אביב, מאפשרים לכם לקצר הליכי בירוקרטיה וליהנות מייצוג הולם, ראוי ומקצועי מול רשויות המס והביטוח הלאומי בכל דבר ועניין.

בנוסף, תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של שירותים המיועדים לחברות, עמותות, תאגידים, רשויות מקומיות ומוסדות ציבור.
אנחנו במשרד רואי החשבון –ניסים חמאוי מאמינים שמצוינות חייבת לבוא לידי ביטוי גם באיכות המקצועית וגם בשירות האישי!

נשמח לפגישת ייעוץ ללא תשלום וללא שום התחייבות מצידך ולהתחיל בתהליך שיוביל אותך להצלחה 077-7858700.

 

למעבר לרואה חשבון בתל אביב >>

מידע מקצועי נוסף