כניסה לאפליקציה מחשבה פיננסית   |   077-7858700

חוות דעת כלכלית

פתחת עסק ואתה צריך ליווי תוכנית עיסקית: הלוואות מהמדינה, ניהול תזרים, גיוס עובדים...
מסלול עסקים בהקמה מיועד בשבילך, ניהול נכון להצלחה מירבית! קבע פגישת יעוץ חינם:

חוות דעת כלכלית

חוות דעת כלכלית של מומחה פיננסי נדרשת בהליכים משפטיים המתנהלים בבתי משפט, בהליכי גישור ובבוררות. חוות הדעת יכולה להתבקש על ידי אחד הצדדים על מנת לתמוך בטענותיו או על פי בקשת בית המשפט.
מומחה מחויב לעשות את כל אשר לאל ידו כדי לחשוף את כל האמת באשר לנושאים אליהם התבקש להתייחס בחוות דעתו .תכליתה של עדות מומחה הינה להציג בפני ביהמ"ש דעה מקצועית אובייקטיבית ובלתי משוחדת ביחס לנושא השנוי במחלוקת בין בעלי הדין במשפט וזאת על מנת לסייע בידי ביהמ"ש לבצע כיאות את מלאכת הכרעתו השיפוטית.

מאפייני חוות דעת מומחה:

1. אובייקטיביות והעדר פניות.
2. מהימנות ואמינות.
3. ביסוס עמדה על סטנדרטים מקצועיים גבוהים.
4. חתירה לחשיפת האמת גם במחיר ההתנגשות עם עמדת הצד המזמין את השירות המקצועי.
5. חיווי דעת רק בנושאים הנופלים לגדר המומחיות.
6. הסתמכות על מקורות מדעיים ידועים ומקובלים.

סוגים עיקריים של חוות דעת כלכלית:

מסחרי חברות ותאגידים – הערכות שווי חברות ונכסים, סוגיות חשבונאיות, סכסוכים בין בעלי מניות, זכויות מיעוט, סוגיות מיסוי, הגבלים עסקיים וכדומה.
פירוק, כינוס נכסים והקפאת הליכים.
נזיקין – הערכות נזקים, אובדן רווחים ואובדן הכנסות.
משפחה – איזון נכסים והערכות שווי שח נכסים וחברות.

למשרדנו ניסיון רב בהכנת חוות דעת כלכליות בתחומים פיננסיים ועסקיים, במגוון רחב של תחומים ונושאים. הכנת חוות הדעת מלווה בלימוד ובהבנה מעמיקה של הנושא והחומר המקצועי הנלווה אליו, ניסוח ברור ואיכותי וכיוצא מכך הסקת מסקנות הגיונית ומושכלת תוך הסתמכות על מקורות מהימנים ומדויקים.
רו"ח ניסים חמאוי מספק לכם חוות דעת מקצועיות שיוכלו לשמש אתכם בתביעות במגוון נושאים: נזיקין, גירושין, סכסוכים עסקיים, רשלנות רפואית, הוצאה לפועל ועוד וזאת במטרה לעזור בפתרון סוגיות משפטיות מורכבות, שדורשות חוות דעת אובייקטיבית ומקצועית.