כניסה לאפליקציה מחשבה פיננסית   |   077-7858700

ביקורת חשבונות

פתחת עסק ואתה צריך ליווי תוכנית עיסקית: הלוואות מהמדינה, ניהול תזרים, גיוס עובדים...
מסלול עסקים בהקמה מיועד בשבילך, ניהול נכון להצלחה מירבית! קבע פגישת ניתוח פיננסי מקיף לעסק:

טיפול בדיונים מול רשויות המס

מול רשויות המס עלולות להתעורר מחלוקות שונות, בנושאים כלכליים או פליליים, עבור אזרחים מן השורה ובעלי עסקים. רשויות המס אינן גוף שיש להתעלם ממנו. הבעיה תמיד תחמיר במקרים שלא תטופל או תטופל באופן חלקי. כיום, לפקידי המס יש אמצעים טכנולוגיים מתקדמים והם יכולים לקבל תמונה מפורטת של המצב שלכם. לכן, במחלוקות מול רשויות המס יש לטפל במהירות, במקצועיות ועל ידי מומחה אשר מכיר את המערכת ואת מורכבותה במקרים שונים.

מה הן המורכבויות האפשריות מול רשויות המס

מחלוקות פשוטות נפתרות על ידי מפקח שבידיו הסמכות, כמו גם מקרים מורכבים שבהם מעורבים גם משרד המשפטים או המשטרה. הבנה נכונה של סיווג התיק היא הצעד הראשון בליווי מקרי מס על ידי מומחה. ליווי מקצועי בהתנהלות מול רשויות המס מהרגע הראשון יכול לחסוך לכם זמן רב, כסף ובירוקרטיה מתישה.

למה משמש מומחה מול רשויות המס

ליווי מקצועי מול רשויות המס מאפשר לכם להעביר את הטיפול, הן הבירוקרטי והן מבחינת משא ומתן, למומחה אשר יש לו ניסיון בהתנהלות נכונה ויסודית מול החוק. מומחה כזה יספק שירותי פתיחת תיקים ברשויות המס, יטפל בכל הדרישות לתשלום מקדמות של מס הכנסה, יטפל בהחזרי ותשלומי מס, וינהל את כל התכתובות מול פניות של רשויות המס. בנוסף, מומחה יגיש בקשות לקיזוז חובות ויטפל בחובות העסק הקיימים, כולל פריסות חוב וביטול אפשרי של קנסות. לבסוף, מומחה ינהל עבורכם משא ומתן מול פקידי השומה וידע להגיש את המסמכים התומכים בטענותיו, על מנת להפחית את חובותיכם.

ייצוג בדיונים

כבעלי עסק או חברה, אתם מחוייבים בהגשת דוח שנתי למס הכנסה. דוחות אלה, במידה ונבחנו וכך הוחלט, מאפשרים לרשויות המס לבצע ביקורות כדי לוודא נכונות הדיווח. בדיונים במס הכנסה, פקיד השומה מומחה בלאתר כל פרצה בדיווח, על מנת לוודא שהמס שאתם משלמים הוא הנכון על פי ההכנסות וההוצאות האמיתיים שלכם.

 

כאשר אתם מיוצגים על ידי מומחה מורשה, הוא פוטר אתכם מהתייצבות בדיונים. כל שאלה מקצועית וטענה אשר עולה במהלך הדיון מופנית אליו, והוא מורשה מטעמכם בעזרת ייפוי כוח לטעון טענות ולגבות אותן במסמכים ככל שיידרש. ייצוג בדיונים מול רשויות המס חוסך לכם זמן, מסייע במניעת טעויות אשר עלולות לעלות לכם ביוקר בהמשך, ומאפשר לכם לוודא שכל המסמכים מוגשים בזמן וכחוק.

 

נמצא בהליך ביקורת – צור קשר עם משרדינו על מנת לקבל חוות דעת נוספת .