גביה יעילה והתנהלות נכונה מול לקוחות
אין ספק שאחד האתגרים העומדים בפני בעלי עסקים, הוא נושא הגביה וההתנהלות מול הלקוחות.
ישנה חשיבות לגביה המבוצעת בזמן, ללא דחיות – אם מבחינה תזרימית, ואם מבחינת ההשקעה והמאמצים.
ככל שהגביה יותר קלה – כך אנו משפרים את התזרים שלנו, ולא מוציאים כספים מיותרים על מאמצי גביה (לדוגמא-תשלום לחברת גביה חיצונית או פקידת גביה).
כמעט כל בעל עסק נתקל בלקוחות שאינם משלמים בזמן, דוחים תשלומים, מתחמקים ונותנים שיקים דחויים.
את כל הדברים הללו – ניתן לצמצם למינימום באמצעות התנהלות נכונה מול הלקוחות. לדוגמא:
יש לתת ללקוחות את כל האפשרויות הזמינות היום בשוק על מנת שישלמו בצורה הנוחה להם ביותר – מזומן, שיקים, כרטיס אשראי, העברה בנקאית, תשלום באפליקציה (כגון "ביט"), PAY PAL, וכל דרך אפשרית על מנת לבצע גביה מהירה וידידותית.