מעוניין לבצע
גילוי מרצון? הגעת למקום הנכון

משרדנו ילווה אותך לאורך כל הדרך

רוצה שניצור איתך קשר לשיחת ייעוץ?

מהו גילוי מרצון?

מדינת ישראל חתומה על אמנות למניעת כפל מס וכן על הסכמים לחילופי מידע. במסגרת הסכמים אלה זורם לישראל מידע רב על ישראלים אשר מחזיקים בהון מעבר לים. במסגרת הון זה, קיים הון שחור – במזומנים, בחשבונות בבנקים בארץ ובחו"ל, בנכסים ובאופנים שונים.
על ‏רקע ‏הגברת ‏המאבק ‏בהון ‏השחור ‏ומאמצי ‏רשות ‏המסים ‏לחשוף ‏את ‏ההון ‏הלא ‏מדווח‏ בישראל ובחו"ל‏ של‏ ישראלים‏ ועל ‏רקע ‏המגמות‏ העולמיות ‏בנושא,‏ פרסמה רשות ‏המסים נוהל גילוי ‏מרצון.
מטרתו ‏של ‏הנוהל ‏החדש ‏לעודד ‏ישראלים ‏שעברו על ‏החוק ‏ולא ‏דיווחו ‏כנדרש ‏על ‏כלל‏ הכנסותיהם ‏והונם ‏לבצע ‏הליך ‏של ‏"גילוי ‏מרצון", ‏לשלם את ‏המסים ‏כדין ‏ובכך ‏להימנע‏ מהליכים ‏פליליים.‏ הליך זה הכניס ועתיד להכניס למעגל המדווחים ישראלים רבים ולהעשיר את קופת המדינה. אך בראש ובראשונה יאפשר מתן חסינות לאדם מפני העמדה לדין פלילי.

איזה מסלולים קיימים

מסלול רגיל

הגשת בקשה מזוהה לגילוי מרצון.

מסלול אנונימי

הגשת בקשה אנונימית לבירור ‏חבות‏ המס ‏מול‏ פקיד‏ השומה. הנישום חושף את זהותו רק לאחר הגעתו להסכם עם פקיד השומה.

מסלול מקוצר

הגשת בקשה עם ‏סכומי הון נמוכים יחסית. מטרתו לחסוך בהליכי הבירוקרטיה.

רוצה שניצור איתך קשר לשיחת ייעוץ?

המשרד הוקם מתוך הרצון לקדם ולעזור לכל עסק שרוצה להצליח ולהשיג את יעדיו.במהלך שנות קיומו, צבר המשרד ניסיון עשיר בכל הקשור לניהול חשבות וכספים, לקוחותיו נהנים משירות אישי, ליווי צמוד ויחס חם ואדיב. במשרד אנו משתמשים בטכניקות ניהוליות אשר עוזרות לבעלי עסקים בתחום הפיננסי. צוות המשרד, מגיע מהעולם הפיננסי בעל ידע תיאורטי, מעשי ופרקטי מהשטח. הצוות נבחר בקפידה והקו המנחה את המשרד הוא הצלחתו העסקית של הלקוח.

למשרדנו היכולת להגיש את הבקשה בשם לקוחותינו, להתנהל בשמו מול רשויות המס, לצמצם עד כדי ניטרול החשיפה הפלילית. עבודתנו מתבצעת במקצועיות ובדיסקרטיות מירבית תוך שימת דגש על טובתו וביטחונו של הלקוח.

צור קשר:

מחכים לך אצלנו במשרד לכוס קפה ​ מיקוניס 3, תל אביב

כל הזכויות שמורות לניסים חמאוי רו"ח מצוינות באיכות ובשירות ©